Slutt på 7-Eleven/Shell-samarbeidet ved nyttår

Snart vil du ikke se noen bensinstasjoner med kombinasjonen av Shell og 7-Eleven.

Snart vil du ikke se noen bensinstasjoner med kombinasjonen av Shell og 7-Eleven. Foto:

Av

Shell/7-Eleven-stasjonar vil snart være en saga blott. Reitangruppen, som driver 7-Eleven i Norge, vil heller satse på sin egen bensinstasjon-kjede.

DEL

Samarbeidet mellom Shell og 7-Eleven går ut ved nyttår og frå og med februar vil du ikkje sjå ein einaste bensinstasjon med kombinasjonen Shell/7-Eleven i heile Norge.

– Vi konverterer i desse dagar alle våre 7-Eleven-bensinstasjonar frå Shell til YX 7-Eleven, stadfestar kategori- og marknadsdirektør Stian Breivik i Reitan Convenience til Nettavisen.

Konverteringa vil vere ferdig i februar, og alle 350 7-Eleven-bensinstasjonane vil då ha drivstoffsamarbeid med Reitan-familiens eigen betjente bensinstasjonkjede, YX.

– Naturleg

Endringa skjer etter at samarbeidet mellom Shell og 7-Eleven, som har vart i ti år, blir avslutta ved utgangen av 2018. Grunnen er at Reitan-familien, som også eig Rema 1000, vil satse på YX.

– Det er logisk at YX, som er ein del av Reitangruppen, skal levere drivstoff til eigne stasjonar i Norge. Vi drar nytte av felles verdigrunnlag og ønsker å vere kundars førsteval som stoppestad langs veg, uttalte Odd Reitan i Reitangruppen i ei pressemelding då det blei kjent at dei seier opp avtalen i starten av 2019.

Sjølveigd

YX er ein betjent bensinstasjonkjede, som inngår i UNO-X-energi, som igjen er ein del av Reitangruppen. Det samme gjer kioskkonsernet Reitan Convenience, kor blant annet 7-Eleven og Narvesen inngår. Det er førstnevnte som altså operer kioskane ved bensinstasjonane.

I dag har Reitan Convenience til saman over 500 7-Eleven-butikkar i Skandinavia, fordelt på 7-Eleven i bybildet og i samarbeidet Shell/7-Eleven.

Artikkeltags