Heilomvending etter kundestorm: Her er Norwegian sine nye bagasjeregler

NYE REGLER: Norwegian justerer bagasjereglene etter massiv kritikk fra kundene, opplyser Tonje Næss. Foto: NTB Scanpix / Norwegian

NYE REGLER: Norwegian justerer bagasjereglene etter massiv kritikk fra kundene, opplyser Tonje Næss. Foto: NTB Scanpix / Norwegian

Av

Etter kundestormen dei siste vekene, innfører Norwegian nye og smidigare bagasjeregler.

DEL

(Nettavisen): Etter ein rekke klager og mange beretninger om dårleg kundebehandling i forbindelse med bagasjekontroll, tar flyselskapet Norwegian no grep og endre reglene. Det er særleg ileggingen av eit gebyr på 750 kroner ved ombordstiging og ein steil praktisering av reglene mange kundar har reagert på.

I ein e-post til Nettavisen fredag ettermiddag skriv Norwegians kommunikasjonsrådgivar Tonje Næss:

– Oppførselen vi har fått tilbakemeldingar om den siste tida er ikkje akseptabel, og vi har no gjennomgått praksisen.

Derfor kjem det no endringar:

– Grunnen til at vi håndhever håndbagasjereglane er at vi vil gi våre passasjerar ein så god og smidig reiseopplevelse som mogleg. For å sikre at flya skal gå på tid er det derfor viktig at alle følger disse reglene, skriv Næss i e-posten.

Får legge igjen vassflasker

I kritikken mot flyselskapet har kundar fortalt at dei ikkje har fått lov til å sette igjen vassflasker og har måtta inkludere taxfree-poser og mat kjøpt på flyplassen i totalvekta. Dette blir det no ein slutt på.

Her er dei viktigaste endringane:

Verken yttertøy eller ein normal taxfree pose skal telje med i den totale mengda handbagasje man har lov til å ha med seg om bord. Med omsyn til vassflasker eller andre ting skal det sjølvsagt vere mogleg å ta det ut av bagasjen sin og etterlate det på flyplassen dersom man ønsker det. Oppakking mellom passasjerar som reiser saman må gjerast i god tid før ombordstiging, slik at man ikkje bidrar til å forsinke flyet.

Elles er det de same mål- og vektrestriksjonane som før som gjeld. Gebyret på 750 kroner for overvekt blir det ikkje ein endring på med det aller første, opplyser Næss:

– Når det kjem til eventuelle endringar i beløpets størrelse så er det noko vi ser på og må komme tilbake til, seier Næss.

Lover betre service

Fredag morgon kunne Nettavisen fortelje om Sigmund Larsen som var så misnøgd med kundebehandlinga at han snudde i gata og kjøpe billett hos SAS i staden. No lover Næss ein kursendring:

– Det er viktig for oss at alle våre passasjerar har ein god reiseopplevelse når dei flyr Norwegian. Det inneber at dei får god service gjennom hele reisa, også når håndbagasjereglementet blir håndhevet.

– Kjem dei til å vere like steile på grensene som de har vore?

– Vi vil oppfordre kundane til å vere nøye med vekt og mengde, men måten dette har blitt handtert på er ikkje bra. Dette skal endres og det følger vi opp, seier Tonje Næss til Nettavisen.

Næss opplyser at reglene skal følgast opp med selskapets samarbeidspartnarar, og at endringane skal innførast i løpet av de nærmaste dagane.

Artikkeltags