Bomringen i Nordhordland fekk inn nær 130 millionar i fjor. Foto: Arkiv Les også Så mykje betalte vi i bompengar i Nordhordland i fjor
Krysset som fører deg ned til Molvik frå E39 blir sett på som trafikkfarleg. No er planen for endringane klar. Foto: Julie Sætre Les også Politikarane einige om trafikksikring: – Dei lever farleg her
Det var ni ulike punkt som skulle utbetrast. Foto: Ida Bruåsdal Les også No er denne vegen blitt betre, men markeringa er sett på vent
Alle 4.600 som jobbar her får 5.000 kroner kvar i julegåve. Det skaper debatt. Les også Staten tar spanderbuksene på og spiller julenisse med våres bompenger
Andreas Kolås er ansvarleg for Nordhordlandspakken. Foto: Synne Grimen Hammervoll Les også Andreas er ansvarleg for Nordhordlandspakken: – Nei, du må ikkje betale meir bompengar
Undergangen på Holme då den blei bygga. Foto: Sunniva Myklebust-Hansen Les også Slik er status på Nordhordlandspakken: Store kostnadsoverskridingar og mange prosjekt på vent
Bompengesystemet er veldig lett å køyre gjennom, men å forstå fakturaene frå Ferde er nesten umogleg. Illustrasjonsfoto: Sunniva Myklebust-Hansen Les også «Sendte folk til Månen på slutten av 1960-talet. Det blir bytta organ på menneske. Men å endre faktureringssystem, nei det greier ikkje Ferde i 2020.»
Bomportalen på Fv 57 mellom Isdalstø og rundkøyring med avkøyrsler til fv 57 og fv 565 Foto: Sirill Heimdal Les også Tre-timars regel og samordning med Bergen. Dette seier fylkeskommunen
Prosjektleiaren for Nordhordlandspakken fortel at koronapandemien ikkje har sett ein veldig stor stoppar for prosjekta. Foto: Implenia Les også Slik går det med prosjekta i Nordhordlandspakken
Både Jan og Elisabeth ønskjer den nye Marås-Soltveit vegen. Men dei har ulike syn på bomstasjonen som kjem med det. Foto: Guste Gecaite Les også Jan (72) om ny veg på Marås-Soltveit: – Blir sikkert nedprioritert no og
Marås–Soltveit-oppgradering er det klart største prosjektet i Nordhordlandspakken Foto: Google maps Les også Forarbeidet i gong med ny veg og bomstasjon på Radøy
Nordhordlandspakka tener nest mest i Vestland fylke. Foto: Sunniva Myklebust Hansen (arkiv) Les også Så mykje har vi betalt i bompengar til no
Krysset som fører deg ned til Molvik frå E39 blir sett på som trafikkfarleg. No er planen for endringane klar. Foto: Julie Sætre Les også Skal sikre trafikkfarleg punkt på E39: Slik ser planane ut
I Masfjorden skal ein bruka 33 millionar kroner på å utbetra ni punkt. Her frå vegarbeidet mellom Mjanger og Hope i Masfjorden, der ein har gjennomført tilsvarande arbeid våren 2018. Foto: Yngve Garen Svardal Les også Må venta endå eit halvt år på at vegen skal bli ferdig
Slik er illustrasjonen av brua som skal binde Fonnes og Kaland saman. Foto: Statens vegvesen Les også Må venta endå lengre på brua
No er takstskilta oppe. Dei viser takstane for vanlege køyretøy under og over 3500 kilo, utan bombrikke. Med bombrikke vil ein få 20 prosent avslag. Nullutsleppskøyretøy vil ha andre takstar. Foto: Synne Grimen Hammervoll Les også I natt startar innkrevjinga: Så mykje må du betale
Astrid Aarhus Byrknes (KrF), ordførar Sara Hamre Sekkingstad (Sp), Nils Marton Aadland (H), Øyvind H. Oddekalv (Ap) og Jostein Hellestveit (Sp) låg fram si politiske plattform torsdag. Foto: Eva Neteland Les også Vil lette bomutgiftene. FNB er skeptisk
Astrid Aarhus Byrknes (KrF), ordførar Sara Hamre Sekkingstad (Sp), Nils Marton Aadland (H), Øyvind H. Oddekalv (Ap) og Jostein Hellestveit (Sp). Foto: Eva Neteland Les også Avtalen for Alver innheld over 60 ønsker: – Vi veit at ikkje alt kan gå
Håvard Dyrkolbotn gir seg som prosjektleiar i Nordhordlandspakken. Andreas Kolås tok over rolla denne veka. Foto: Synne Grimen Hammervoll Les også Dyrkolbotn gir seg som prosjektleiar i Nordhordlandspakken – her er mannen som tek over ansvaret
Slik ser anleggsområdet på Holme ut foreløpig. – Planen var at det skulle vere ferdig til skulestart i august, no ser det ut til at det skal vere ferdig til jul. Foto: Sunniva Myklebust-Hansen Les også Første prosjekt i Nordhordlandspakken er forseinka
Håvard Dyrkolbotn er prosjektleiar for Nordhordlandspakken i Statens vegvesen. Foto: Morten Sæle Les også Skal bygge veg og framkomst for 1,5 milliardar kroner - minst
Bomportalen på Fv 57 mellom Isdalstø og rundkøyring med avkøyrsler til fv 57 og fv 565. Foto: Sirill Heimdal Les også No er nesten alle bomportalene på plass
Morten Klementsen er klar for å verta Alvers fyrste ordførar. Foto: Yngve Garen Svardal Les også FNB kan sette seg sjølv på sidelinja med ultimatum om Nordhordlandspakken
Kun 22% av Melands befolkning var i 2015 for Nordhordlandspakken. Ref: Nordfakta Foto: Morten Klementsen Les også FNB og bompenger
Morten Klementsen er klar for å verta Alvers fyrste ordførar. Foto: Yngve Garen Svardal Les også For 30 år sidan sa Morten Klementsen nei til Nintendo. – Me humra og lo av dei og sa gløym det
Morten Klementsen framfor Nordhordlandsbrua, som vart bygt på bompengar. Brua er for lengst nedbetalt, men Klementsen har folket i Alver i ryggen. Foto: Sirill Heimdal Les også Ufør folkefavoritt
I Masfjorden skal ein bruka 33 millionar kroner på å utbetra ni punkt. Her frå vegarbeidet mellom Mjanger og Hope i Masfjorden, der ein har gjennomført tilsvarande arbeid våren 2018. Foto: Yngve Garen Svardal Les også Frode Haugsvær maskin sikra seg kontraktar for 35 millionar kroner
Gruppemøter i Lindås kommunestyre for å finna ut kva dei ulike partia meiner om elbilbetaling i Nordhordlandspakken. Foto: Yngve Garen Svardal Les også Den store elbilfrykten
Vi ynskjer å spela på lag for å finne gode løysingar også for Nordhordlandspakken, og ser fram til eit breitt politisk samarbeid om dette., skriv Jon Askeland, Astrid Aarhus Byrknes og Øyvind Oddekalv i dette lesarbrevet. Foto: Yngve Garen Svardal Les også «Vi har ikkje gått til personangrep, men har svart på eit innlegg»
Kommunestyremøte Lindås 27/6-2019. Leif Hosøy Sleire. Foto: Yngve Garen Svardal Les også Politikarane i Lindås vil ha elbilbetaling i Nordhordlandspakken – Leif Sleire fryktar stup i elbilsalet
Statsministeren Erna Solberg meiner ein ikkje hadde sett utviklinga ein har gjort til no i Nordhordland utan bompengar. Foto: Yngve Garen Svardal Les også Statsminister Erna Solberg: – Utan bompengar hadde Nordhordland aldri fått den utviklinga me har sett
Per-Arne Larsen (V) foreslår å utsette den belastede veien bak ham, og heller bygge en bred og god vei mellom Arna og Vågsbotn først. Foto: ARNE RISTESUND Les også Langar ut mot strile-kommunane: – Kvifor i all verda skal vi gjere som dei vil?
Thomas Larsen og Nils Marton Aadland er høvesvis 2. kandidat for Alver Høgre og ordførarkandidat for partiet. Dei oppmodar i dette innlegget Bergen til å droppa Bybane til Åsane Foto: Privat Les også Svar til Rune Tollefsen: For Høgre er det viktig at dei gode idéane blir reel politikk
Karl Vågstøl (H) saknar ein felles front frå Lindås mot bompengar i Bergen. Foto: Yngve Garen Svardal Les også Bompengar i Bergen: – Dette er ein alvorleg situasjon for oss i Nordhordland
Karina Garnes Reigstad er klar for ein ny periode i MDGs sentralstyre. Foto: Skjermdump MDG Les også – Bompengar er ein effektiv og rettferdig måte å krevja inn pengar til vedlikehald av veg
Frekhaug. Krysset på Frekhaug, Havnevegen x 564 Rosslandvegen. Foto: Yngve Garen Svardal Les også Sparar 14 millionar ved å kutta i dette prosjektet
– Eg forventar at det vi gjer no gir betre styring av prosjekt i bompengepakkene og at vi får stoppa ein unødvendig vidare vekst i bompengane, seier samferdselsminister Jon Georg Dale i ei pressemelding. Foto: Lise Åserud / NTB scanpix Les også Samferdsleministeren stansar auka bompengar i byane
Hvis disse bompengebodene fortsatt hadde eksistert i dag, ville en bomstasjon i begge ender av Nordhordlandbroen blitt et langt bedre bilde på hvordan bompengeutviklingen har vært. Broen mangler forankring på sidene. Samfunnsdebatten bærer litt preg av at bompengepolitikken mangler forankring i det hele tatt.ARKIVFOTO: ARNE RISTESUND Les også Kan bli ei gullgruve igjen ...
I staden for at vegen vert bygd heilt fram til dette krysset mot Moldekleiv vil ein no stoppa prosjektet ved snusløyfa ved Grasdal skule. Ein grunn er at ein bygger mindre veg, ein annan grunn er at det er eit minst 15 meter djup myr der vegen opphavleg skulle avsluttast. Foto: Morten Sæle Les også Slik sparar dei over 50 millionar kroner på vegen mellom Fosse og Moldekleiv
Aadland fekk ikkje fleirtal i kommunestyret for å realitetshandsama dette framlegget i dagens møte, men politikarane var alle einige om at det må reagerast kraftig på framlegget frå Bystyret i Bergen om å flytta ein bomstasjon til Nordhordlandsbrua. Foto: Morten Sæle Les også Fekk ikkje fleirtal for bomstopp: – Det ville vore veldig rart om vi ikkje kommenterer det som har skjedd med eitt einaste ord
Straks du har køyrt over Nordhordlandsbrua kan du møte bomringen til Bergen, om byrådet får det som dei vil. Foto: Trond Roger Nydal Les også «Nordhordland kan ikkje gå med på dette ville påfunnet utan å få eit stort stykke av bompengekaka»
Delar av pendlarparkeringa her på Flatøy skal brukast som anleggsområde. Foto: Morten Sæle Les også No startar bompengearbeidet
Nils Marton Aadland er tydeleg på at det er rett å kjøpa tomt til ei ny kyrkje på Frekhaug no, men han vil bygga ny ungdomsskule før han bygger kyrkja på Frekhaug. Foto: Yngve Garen Svardal Les også Politisk fleirtal for å kjøpa kyrkjetomt på Frekhaug med ein gong
Ein eller annan plass her vil ein bygga ei kyrkja på Frekhaug. Men fyrst må ein kjøpa tomt. Soknerådet vil ha fem millionar kroner til det i 2019, mens rådmannen meinar ein ikkje har så dårleg tid. Foto: Nordhordlandskart Les også Soknerådet med dårleg tid – Vil ha fem millionar kroner av kommunen til å kjøpa kyrkjetomt
Håvard Dyrkolbotn er prosjektleiar for Nordhordlandspakken. Foto: Yngve Garen Svardal Les også 1. desember 2019 byrjar bompengeinnkrevjinga i Nordhordlandspakken
Fylkesveg 244. Vegen mellom Frekhaug og Sagstad skule. Smal og dårleg og stoppar utviklinga i området. Foto: Yngve Garen Svardal Les også Denne vegen stoppar utviklinga på Langeland og Sagstad
Marås–Soltveit erstattar noko av den aller dårlegaste vegen på Radøy. Ein legg likevel opp til at gåande og syklande skal bruke denne vegen i framtida. Foto: Google maps Les også Politikarane på Radøy sa ja til å legga gang og sykkelveg over Sletta