BKK svarer: – Vi vil gjøre vårt beste for å rette opp i dette

Av
DEL

MeiningarSvar fra BKK Nett til Erling Jacobsen. Her kan du lese det opphavlege innlegget.

Takk for din meningsytring i avisa Nordhordland. Vi har stor forståelse for din reaksjon, og vil gjøre vårt beste for å rette opp i dette. Vi har dessverre hatt en del utfordringer med noen av våre automatiske strømmålere. En feil på kommunikasjonsenheten eller manglende mobildekning har ført til at noen målere ikke har sendt målerdata til våre systemer slik de skulle. Likevel har alle nye målere som er montert registrert korrekt strømforbruk.

Dessverre har vi ikke oppnådd god nok kontakt med din strømmåler til å få registrert ditt strømforbruk. Derfor er du blitt stipulert i en periode.

Vi etterstreber alltid å informere våre kunder dersom det oppstår problemer med måleren, men ser at vi ikke har gjort en god nok jobb med å informere deg om muligheten til å lese av din strømmåler manuelt i denne perioden. Dette beklager vi!

På fakturagrunnlagene for nettleie som BKK Nett sender til kraftleverandøren, står det tydelig om forbruket er stipulert eller mottatt elektronisk. Dette finner du også hvis du logger deg inn på bkk.no/Min side.

Vi vil nå periodefordele ditt strømforbruk og sende dette til Fjordkraft, slik at faktura kan beregnes på nytt for aktuell periode. I tillegg vil vi kontakte deg og håper vi med dette kan rette opp ditt inntrykk av BKK.

Vennlig hilsen

Anne Mette Tuvin

Kommunikasjonsrådgiver i BKK


Skriv ditt lesarbrev her «

DELTA I DEBATTEN! Vi oppmodar lesarane til å bidra med sine synspunkt, både på nett og i papir

Artikkeltags