Lokal ungdom står bak nytt produkt: Eitt «tæpp» med mobilen – og så har du fått ein ny venn

(Fra v.) Anton Styve (18), Mathias Fyllingsnes (18), Daniel Bratshaug (18) og Benjamin Langeland (18) har alle montert ein poptag på baksida av sin mobiltelefon.

(Fra v.) Anton Styve (18), Mathias Fyllingsnes (18), Daniel Bratshaug (18) og Benjamin Langeland (18) har alle montert ein poptag på baksida av sin mobiltelefon. Foto:

Denne ungdomsgjengen har laga eit nytt mobil-produkt som hjelper deg å få nye venner på eitt sekund.

DEL

(BA): Dei fire gründerane i ungdomsbedrifta Poptag har utvikla ei artig databrikke.

Brikka, som du festar på baksida av mobilen, koplar deg opp mot nye venner og kjenningar. Alt som trengst er eit lite «tap», som det så fint heiter på engelsk.

Produktet har på kort tid slått an.

– Vi hadde lansering 12. november og omsette for 10.000 kroner den første helga! Sidan har vi fått over ein halv million visningar i sosiale medium, fortel Benjamin Langeland frå Fyllingsdalen.

Han er dagleg leiar i ungdomsbedrifta Poptag, som også består av Daniel Bratshaug frå Meland, Mathias Fyllingsnes frå Eikanger og Anton Styve frå Hjelmås.


Produktet er laget i Kina, kommer i ulike fargekombinasjoner og selges av ungdomsbedriften for knappe to hundrelapper.

Produktet er laget i Kina, kommer i ulike fargekombinasjoner og selges av ungdomsbedriften for knappe to hundrelapper. Foto:

Slik fungerer brikka

Kva er eigentleg ein poptag? Du «tæppar» på brikka med mobilen din, slik du gjer med bankkortet i butikken.

Då blir du vidaresendt til ei plattform der du finn all kontaktinformasjon til personen, inkludert kontoar på sosiale medium.

– Når ein er på byen og møter nye folk er det mykje lettare å utveksle informasjon med poptagen enn å forklare kva ein heiter bokstav for bokstav, og så måtte søke opp namnet ditt på Facebook, Snapchat og Instagram. No får du all informasjonen på ein stad, med ein gong, forklarer Poptag-gjengen.

– Vi såg at det var etterspørsel etter eit slikt produkt i utlandet, spesielt i USA. Dette fanst ikkje i Norge, der vi meiner det er et marknad vi kan fylle.

Mathias Fyllingsnes, Benjamin Langeland, Daniel Bratshaug, og Anton Styve viser fram produktet.

Mathias Fyllingsnes, Benjamin Langeland, Daniel Bratshaug, og Anton Styve viser fram produktet. Foto:

Deler Insta og Snap

Teknologien kallast nærfeltskommunikasjon (NFC) og er trådlaus og kontaktlaus, i likskap med bankterminalen du nyttar på butikken.

– Personleg deler eg Insta- og Snapchat-informasjonen min, men du vel sjølv kor mykje du vil dele, forklarer Benjamin.

Tru ikkje at karane skal bruke pengane dei tener på fest og moro til våren.

– Vi har spytta inn nokre tusenlappar kvar av sommarlønna vår. Det vi tener no skal vi investere i bedrifta og bestille nye varer. Vårt første parti er snart utselt.

Dei legg til:

– Hovudmålet er ikkje å bli rike, men å skape produkt som hjelper andre!

Artikkeltags

Kommentarer til denne saken